Nye funksjoner: Ny snarveismeny, hjelpemeny og ‘’butikk’’-meny

Legg til poster til kundene dine med færre klikk! Den nye snarveis-, hjelpe- og ‘’butikk’’-menyen på GrowthWheel Online gir deg nå muligheten til å bruke snarveier til å legge til forskjellige poster til kundene dine og få tilgang til supportsenteret og mye mer.

Du kan nå opprette en kundevirksomhet, eller legge til en beslutning eller et tiltak til en eksisterende kunde, fra den nye snarveismenyen, uten å måtte navigere gjennom alle menyene på plattformen.

I denne menyen får du en oversikt over alle hovedfunksjonene på GrowthWheel Online, noe som gjør det enkelt å legge til det neste steget for kunden din.

I den nye snarveismenyen kan du enten velge en kunde som du vil arbeide med fra nedtrekksmenyen, eller du kan klikke for å opprette en ny kundevirksomhet, legge til et teammedlem, dele en fil, en lenke eller legge til et notat.

Du kan også legge til beslutninger, tiltak, ambisjoner og fremskritt med et enkelt klikk eller begynne en 360°-screening direkte fra den nye menyen.

Få tilgang til support og service, opplæring og oppdateringer via den nye hurtige og tilgjengelige hjelpemenyen

Den nye hjelpemenyen inneholder snarveier til de forskjellige supportmulighetene som vi tilbyr (tidligere var disse plassert i bunnteksten).

Du kan velge å kontakte supporten via e-post, planlegge en veiledningssamtale, sende forslag til forbedringer av GrowthWheel Online eller ta en titt på de månedlige oppdateringene våre eller fremtidige veikart direkte herfra.

Håndter lisensene dine, språk og innkjøp i den nye ‘’butikk’’-menyen

Du får nå tilgang til en lenke til GrowthWheels butikk, og du kan be om tilbud og håndtere språksertifikatene dine direkte fra den nye ‘’butikk’’-menyen og be om overførsel eller oppsigelse av lisenser.


Som alltid er dine ideer velkommen. Skriv til oss på support@growthwheel.com