I løpet av 2020 forbedret vi og la til nye funksjoner på GrowthWheel Online, takket være tilbakemeldinger fra brukerne våre!
Vi streber etter å foreta kontinuerlige og konstante forbedringer til programvaren, i tråd med brukernes behov. Vi lanserer nye funksjoner hver måned, og vi har hundrevis av planlagte funksjoner.
I 2020 lanserte vi ti nye funksjoner. Sjekk dem ut nedenfor eller se dem på GrowthWheel Online-plattformen.
Overblikk over releaser
Januar: Oppdatering til økonomisk oversikt: La til forholdstall
Det ble en pangstart på 2020 og med en stor forbedring i menyen Økonomisk oversikt på GrowthWheel Online. Vi la til funksjonen Forholdstall der du – eller kundene dine – kan se alle forholdstallene kalkulert automatisk så snart du har lagt inn grunnleggende informasjon på de andre sidene, som sidene Balanseregnskap eller Inntekter.
Februar: Geodata: Alle kundene dine. På ett kart
Med denne oppdateringen i februar måned på GrowthWheel Online-plattformen fikk du muligheten til å få et visuelt overblikk over kundenes beliggenhet og enkel tilgang til informasjon om dem.
På Geodata kan du se kundenes plassering, og du kan også zoome inn på kartet eller søke etter byer og postnumre for å finne akkurat det området du er interessert i.
Mars: Oppdatering av VekstPlan: Forbedret kartlegging av ambisjoner
COVID-19 tok verden med storm, og hovedfokuset for mars var å hjelpe bedrifter med å navigere gjennom utfordringene som kom med pandemien og å overveie langsiktige strategier.
Vi lanserte nye funksjoner på siden Ambisjoner, som vil støtte den pågående prosessen med å definere og holde rede på ambisjoner, milepæler, mål eller visjoner for fremtiden.
Mai: Budsjettering av investeringer
Verden var i kaos, men engasjementet vårt for å hjelpe bedrifter med å revurdere sine fremgangsmåter og å stå på i disse usikre tider var sterkere enn noensinne. Med dette i tankene lanserte vi den nye investerings-funksjonen som lot bedrifter planlegge og holde rede på nåværende og fremtidige investeringer.
Juni: Inntektsbudsjetter. Spesifisert etter produkter og markeder
Vi fortsatte med å utvikle og forbedre GrowthWheel Online-plattformen for å hjelpe deg og kundene dine med å takle krisen som har påvirket så mange bedrifter verden rundt. Denne gangen utvidet vi den forrige oppdateringen og inkluderte inntektsbudsjetter for produkter og markedsfunksjoner, og på den måten kunne gi deg en enkel måte å budsjettere inntektene på, per kvartal og år.
Juli: Forbedret budsjettfunksjon: Budsjett for fortjeneste og tap på GrowthWheel Online
For den siste oppdateringen lanserte vi Inntektsbudsjetter etter produkter og markeder. Vi tok den helt ut og lanserte en fullstendig budsjett-funksjon som skulle brukes av veiledere og kunder på GrowthWheel Online – den raskeste og enkleste måten å lage et budsjett på.
August: Legge til tagger og filtrere kundelisten
For august-releasen presenterte vi den nye tagge-funksjonen, som brukes til å raskt filtrere og finne kundeselskaper etter kategorier som du selv definerer. En svært enkel funksjon der du velger kunde, skriver inn det du vil, klikker på enter, og taggen vil bli lagt til til den spesifikke kunden.
Oktober: Chat med kunder og kollegaer
En viktig funksjon ble lagt til på GrowthWheel Online-plattformen – Chat i sanntid.
Med denne funksjonen kan du raskt komme i kontakt med en kunde samtidig som du arbeider med virksomheten deres.
November: Veileders personlige notater + Zoom-lenker for møter
Med november-releasen lanserte vi en helt ny funksjon: personlige notater for veiledere, der du kan legge til ubegrenset med notater for alle kundene på GrowthWheel Online.
Nå kan du også legge til alle videokonferanselenker og velge den du ønsker å bruke for hvert møte.
Desember: Oppgradert “Kontaktoversikt” og ny liste over potensielle kunder
Desember-releasen vår lot deg administrere kundene på en enklere måte via den nye og forbedrede menyen for alle kundene dine og den nye undermenyen “Potensielle kunder” der du kan administrere potensielle kunder.
Det var alt for 2020! Ta vare på deg selv og følg med. Vi vil lansere nye funksjoner for GrowthWheel Online-plattformen regelmessig og gjøre den bedre og mer effektiv både for deg og kundene dine.