NY RELEASE: Velg hvem som skal være ansvarlig for oppgaver i 30-60-90-handlingsplanen

go.001.jpeg

Få tingene gjort ved å delegere og følge opp

Vi er glade for å kunne release en etterlengtet forbedring av 30-60-90-handlingsplanen, som gir selskapsveiledere og deres kunder mulighet til å delegere oppgaver direkte til teammedlemmer.

Med 30-60-90-handlingsplanen på GrowthWheel Online er det enkelt for deg og ditt team å lage en liste over beslutninger som skal taes, og hvilke tiltak som skal settes i verk. Men hvem sørger for at det blir gjort?

Med denne releasen kan du:

  • Delegere opgaver til teammedlemmer og kolleger

  • Filtrere oppgaver etter hvem som er ansvarlig

  • Skrive ut en visuell PDF-rapport som viser hvem som er ansvarlig for hver oppgave

Når alle i teamet er klar over hvem som har ansvaret for hva, er det enklere å konsentrere seg om å få løst sine egne oppgaver. Du trenger dermed ikke å bekymre deg for alle oppgavene på listen, men kan fokusere din tid og energi på oppgaver som du faktisk er ansvarlig for.

Som veileder kan du raskt omsette løst snakk til konkrete oppgaver som kan prioriteres og delegeres.

Etter deres møte kan du laste ned 30-60-90-handlingsplanen som en visuell PDF-rapport og dele den med dine kunder eller kollegaer. Og før deres neste møte kan du raskt finne den frem og bruke den til å følge opp på hva dere har avtalt.


go.002.jpeg

#1 Deleger oppgaver til teammedlemmer eller kollegaer

Velg hvilket teammedlem som skal være ansvarlig for hver beslutning eller tiltak.

Du kan filtrere etter fokusområde, ansvar og prioritet.

go.003.jpeg

#2 Få et overblikk over alle beslutninger og tiltak

Skriv ut en visuell PDF-rapport for å få et raskt overblikk over alle oppgavene og hvem som er ansvarlig for hva.



Ny release: Legg til juridiske dokumenter til selskapsprofilen

juridisk.001.jpeg

En visuell presentasjon av virksomhetens juridiske dokumenter

Rådgivere og deres kunder kan nå laste opp virksomhetens juridiske dokumenter og annen informasjon til selskapsprofilen på GrowthWheel Online.


I Selskapsprofilen kan du i forveien legge til informasjon som f.eks. stiftelsesdato, nummer og juridisk selskapsform.

Men du kan også ha bruk for å kommunisere virksomhetens juridiske dokumentasjon og annen informasjon til banken, investorer eller andre rådgivere.

Juridiske dokumenter kan være alt fra vedtekter og investeringsavtaler til forskjellige tillatelser og sertifikater.

Denne releasen gir deg muligheten til å legge til virksomhetens juridiske dokumenter og skrive ut hele Selskapsprofilen som en samlet PDF-rapport. 

I tillegg introduserer vi også en annen ny funksjon som omhandler synlighet. Denne funksjonen gir deg mulighet til å velge ut hvilke juridiske dokumenter som skal inngå i den samlede selskapsprofilen.


Juridisk.001.jpeg

#1 Last opp juridiske dokumenter

Du kan laste opp juridiske dokumenter som f.eks. vedtekter, investeringsavtaler  eller tillatelser og sertifikater.

Velg type dokument, legg til tittel og beskrivelse og last det opp.

 

Juridisk.002.jpeg

#2 Velg hvilke dokumenter som skal være synlige

Du kan selv velge hvilke dokumenter som skal være med når du skal skrive ut en PDF-rapport.

Slå av eller på synlighet ved å klikke på ikonet.

 

Juridisk.003.jpeg

#3 Skriv ut en visuell PDF-rapport

Når du har lastet opp dokumentene og valgt om de skal være synlige eller ei, kan du skrive ut en PDF-rapport som du kan dele med virksomhetens interessenter.

 

NY UTGIVELSE: Legg til partnere i bedriftsprofilen

NO GO.001.jpeg

Ny side i bedriftsprofilen:
Legg til partnere

Vi forbedrer hele tiden bedriftsprofilen, og i denne månedens release kan du legge til partnere i bedriftsprofilen.

Den nye funksjonen gir deg muligheten til å oppdatere bedriftsprofilen ved å inkludere din kundes selskapspartnere.

Under menyen Partnere finner du fire partnerkategorier med mange undertyper.

De fire hovedkategoriene er:

  • Tjenesteleverandør
  • Tilbyder
  • Kanalpartner
  • IT-leverandør

Detaljer:
Se alle dine kunders selskapspartnere i bedriftsprofilen

NO billeder.001.jpeg

#1 Legge til partnere

Legg til partnere og angi all nødvendig informasjon slik som beskrivelse, logo og start- og sluttdato for partnerskap.

Partnertypene kan brukes som inspirasjon for dine kunder til å liste opp sine partnere.

 
NO billeder.002.jpeg

#2 Bedriftsprofilen

I bedriftsprofilen kan du få et overblikk over alle dine kunders partnere. Både du og kunden kan legge til informasjon, og siden kan skrives ut separat eller med resten av profilen.

 

NY RELEASE: Administrer mentorforhold

Screen Shot 2018-04-30 at 11.10.30 AM.png

Administrer mentorforhold online
Nå kan du oprette mentorprofiler og tilordne mentorer til kunder

Med releasen vår i april har du muligheten til å administrere dine forhold med eksterne mentorer på GrowthWheel Online.

I den nye menyen "Mitt nettverk" kan du legge til mentorer, opprette mentorprofiler og laste dem ned som PDF-er.

Dersom du i tillegg kjøper  en mentorlisens,  ($20 per måned per mentor) kan du også invitere mentorer til onlineplattformen slik at de kan samhandle med deg og dine kunder online for å: 

  • Opprette 360° Screeninger
  • Oppdatere eller kommentere 30-60-90-dagers planen
  • Overvåke eller legge till ambisjoner og framskritt
  • Se eller laste ned kundenes forretningsprofil
  • Logge aktiviteten de har med dine kunder og spore tiden 

Detaljene: 5 nye funksjoner for å administrere mentorforhold

Release billeder.018.jpeg
 
Release billeder.016.jpeg
 
Release billeder.019.jpeg
 
Release billeder.017.jpeg
 

1# Opprette en liste med dine eksterne mentorer

Lage en liste med dine mentorer, tilordne dem til kunder slik at de kan se den samme informasjonen som deg og kunden.

 

2# Opprette profiler for hver mentor

Behold all informasjon om hver mentor på ett sted. Legg til informasjon om kompetanser og bransjeerfaring.

 

3# Skrive ut og dele mentorprofiler i PDF

Laste ned eller e-maile en ensides mentorprofil til dine kunder for å dele informasjon om en fremtidig mentor.

 

4# Gi dine mentorer en konto på GrowthWheel Online ($20 per måned)

Mentorer vil få tilgang til de nettskybaserte verktøyene inkludert  360° Screeningen, 30-60-90-dagers planen, resultattavlen og forretningsprofilen.

 

5# Spore mentorenes kundeaktiviteter og tid

Få øyeblikkelige rapporter om dine mentoraktiviteter når de logger sine kundeaktiviteter.